Winkelwagen

Mini Cart

FAQ's
Wij zetten in op een perfecte, persoonlijke service. Daarom kan je onze klantenservice altijd bereiken bij problemen.
Hieronder plaatsen we alvast de meest gestelde vragen op een rijtje. Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Contacteer ons dan onmiddellijk en wij helpen je met veel plezier verder.

 

 1. Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, je ontvangt via een e-mail een bevestiging van je geplaatste bestelling nadat de betaling goed gelukt is.

2. Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Uiteraard kan je de jouw bestelling volgen. Nadat we je bestelling ingepakt hebben en deze bezorgd hebben bij onze partner Bpost ontvang je een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen via http://track.bpost.be/.

3. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wie voor 16.00 uur zijn bestelling afhandelt ontvangt zijn bestelling de volgende werkdag. Woon je in Nederland? Dan moet je rekenen op 2 a 3 werkdagen levertijd.

4. Betaal ik verzendkosten?

Wij rekenen de minimale verzendkosten van € 4,95 per bestelling voor België & Nederland. Is je bestelling > € 50,00 ontvang je gratis verzending.

5. Ontvang ik een papieren factuur?

Neen, je kan de factuur altijd afprinten via je account of ons naar een factuur vragen via support@montreal.sport.be.

6. Is het veilig om te betalen op de Montreal Sport webshop?

Tijdens het betalen maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetvrbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de SSL verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus uiterst veilig om te betalen in onze webshop.

7. Kan ik achteraf betalen?

Neen, dit is niet mogelijk.

8. Kan ik mijn bestelling annuleren nadat ik deze al betaald heb?

Van zodra de bestelling verzonden is kan deze niet meer geannuleerd worden. Wil je jouw bestelling annuleren? Mail ons via support@montreal-sport.be of bel onze klantenservice via +32 50 38 60 35.

9. Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Absoluut, de wet van verkoop op afstand geeft je 14-dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Zo krijg je de mogelijkheid om alles netjes te passen. Producten die je terugstuurt moeten uiteraard in de originele verpakkingen zitten, voorzien zijn van alle originele etiketten en niet gebruikt zijn.

10. Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?

Van zodra wij de geretourneerde producten ontvangen en deze voldoen aan de voorwaarden (zie retourverwaarden) ontvang je jouw geld binnen de 7 werkdagen terug.
In enkele gevallen kan het langer duren, maar uiterlijk ontvang je jouw geld binnen de 14 werkdagen.

11. Krijg ik de gemaakte verzendkosten terugbetaald indien ik retourneer?

Neen,  gemaakte verzendkosten om je bestelling te retourneren worden niet terugbetaald.